Mezi zakladatele Deníku N patří i čtyři z dvanácti zakladatelů Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky, který financuje projekt MediaRating. Jedná se o Martina Vohánku, Jaroslava Horáka, Silke Horákovou a Libora Winklera. Deník N získal od NFNZ v minulosti rozvojový grant a grant na projekty Tváře normalizace, Čínský restart – dopady česko-čínského sbližování posledních let a Jak se v Česku získávají očkovací látky proti covidu-19, Jak se projevuje střet zájmů premiéra Andreje Babiše, Přímé zpravodajství z místa konfliktu zaměřené na popis průběhu ruské agrese a jejích dopadů, Příspěvek na zakoupení dvou neprůstřelných vest, Jak přemýšlí Putinovo Rusko a Rok války. Sociální sítě: Facebook, Twitter
Deník N je vlastněn ze dvou třetin českou nadací Independent Press (IČ: 1103009) a z jedné třetiny slovenským Denníkem N, resp. jeho vydávající společností Denník N a.s. Členy správní rady Nadace Independent Press jsou tři ze zakladatelů Deníku N Jaroslav Horák, Libor Malý a Jan Žůrek. Členy dozorčí rady nadace jsou Emil Holub, Kateřina Ronovská a Aleš Zídek.
Českými investory Deníku N byli na počátku Silke a Jaroslav Horákovi, Martin Vohánka, Libor Winkler a Jan Žůrek, následně se k nim připojili Ondřej Fryc, Martin Hájek a Libor Malý. Tito investoři drželi prostřednictvím společnosti Independent Press a.s. 66,6 % akcií ve společnosti N media a. s., která vydává Deník N. (Independent Press a.s.). Své podíly na začátku roku 2021 darovali nové nadaci Independent Press.
Akcie slovenské společnosti Denník N a.s. vlastní 44 zakladatelů Denníku N, spolumajitelé společnosti ESET Maroš Grund, Rudolf Hrubý, Richard Marko, Peter Paško, Miroslav Trnka a Anton Zajac a členové vedení vydavatelstva.
Data pro kódování jsou za období říjen 2022 až srpen 2023.
Dostupné informace o majiteli/vydavateli a jeho případný střet zájmů
Vydavatelé a majitelé mohou být ve střetu zájmů například při podnikání ve státem regulovaných odvětvích, při vysokém objemu přímých obchodů se státem, při popisování témat či kauz, ve kterých majitel podniká nebo se angažuje. Konflikt zájmů také zpravidla nastává, pokud vlastní zároveň reklamní či mediální agenturu
Dostupné informace o redakci.
Práce se zdroji.
Práce s fakty.
Rozlišování žánrů
Přiměřená důležitost článků, clickbait.
Odlišení reklamy.