Od roku 2001 je jejich vydavatelem Občanské sdružení Britské listy (IČ: 26519887). o kterém ve veřejném rejstříku nenajdeme žádné informace. Britské listy každý měsíc zveřejňují na webu informace o svém hospodaření.
Data pro kódování jsou za období říjen 2022 až srpen 2023.
Dostupné informace o majiteli/vydavateli a jeho případný střet zájmů
Vydavatelé a majitelé mohou být ve střetu zájmů například při podnikání ve státem regulovaných odvětvích, při vysokém objemu přímých obchodů se státem, při popisování témat či kauz, ve kterých majitel podniká nebo se angažuje. Konflikt zájmů také zpravidla nastává, pokud vlastní zároveň reklamní či mediální agenturu
Poznámka: Podle justice.cz jde o neaktivní spolek, web tak nemá k dispozici nahrané žádné listiny.
Dostupné informace o redakci.
Práce se zdroji.
Nacistická propaganda ministerstva financí
Poznámka: Autor bez jakékoliv konkretizace komentuje rozhodnutí ministestva financí. Nikde však věci neuvádí do souvislostí, pouze na konci textu odkazuje na článek irozhlasu.
Práce s fakty.
Zem, která týrá svoje děti
Poznámka: Autor zmiňuje případy, ale nijak je nedokládá. Argumentace není postavená na jasných faktech a příkladech. "V případech, kdy se NZD a např. práva biologických rodičů dostávají do rozporu, se soudci dostávají do pozice, která jim nevyhovuje. Omezit práva rodičů, která jsou formulovaná jasně pro ně není komfortní a tak často dělají to, co se logicky nabízí jako “ideální řešení”."
Rozlišování žánrů
Datová schránka, pokroku známka
Poznámka: Nikde není specifikováno o jaký typ textu se jedná. Text očividně obsahuje názorové prvky a osobní interpretace autora. "Aktuálně prohrávám se státem boj na ostří slepecké hole a štěkot vodicího psa stran zvýšení již celý věk nevalorizovaného, inflace neinflace, příspěvku na péči. Boj je to tvrdý až nelítostný. Stále vstávám po státních úderech ze země a bojuji dál."
Přiměřená důležitost článků, clickbait.
Nacistická propaganda ministerstva financí
Poznámka: Přehnané přirovnání v titulku, které nemá žádnopu logickou souvislost ani opodstatnění s tématem.
Odlišení reklamy.