Vydavatelem je společnost Partners media (IČ: 24780553) spadající pod českou finančně poradenskou společnost Partners Financial Services (IČ: 27699781). Jedinými majiteli Partners Financial Services jsou skrze tři další společnosti Petr Borkovec a Radim Lukeš.
Data pro kódování jsou za období podzim 2022 až léto 2023.
Dostupné informace o majiteli/vydavateli a jeho případný střet zájmů
Vydavatelé a majitelé mohou být ve střetu zájmů například při podnikání ve státem regulovaných odvětvích, při vysokém objemu přímých obchodů se státem, při popisování témat či kauz, ve kterých majitel podniká nebo se angažuje. Konflikt zájmů také zpravidla nastává, pokud vlastní zároveň reklamní či mediální agenturu
Dostupné informace o redakci.
V tiráži chybí kontakt na jednotlivé autory, je zde pouze obecný e-mail na redakci.
Práce se zdroji.
Poznámka: Internetových podvodů přibývá. Škodu pokryje pojistka
V rámci rubriky "brandvoice" autor textu prezentuje data ohledně obav lidí z krádeží, ale používá pouze interní data vlastní společnosti a nepodkládá tvrzení více zdroji: "Podle našich průzkumů se 78 procent lidí domnívá, že v Česku velmi často hrozí okradení, a 51 procent se bojí, že přijde o peníze v důsledku zneužití internetového či mobilního bankovnictví včetně phisingu.". Doplněno faktem, že se jedná o nejasnou rubriku, která je nejspíš neoznačenou komerční spoluprací, nemá čtenář možnost transparentního pohledu na zdroje. (Finmag Duben/Květen 2023 str. 137)
Práce s fakty.
Rozlišování žánrů
Poznámka: Potkáme se v Blavě
Text je řazen pod rubrikou s názvem "Inteligentní život". Text obsahuje hodnotící prohlášení jako "Bratislava není zrovna typickým místem, kam bycho vyráželi za gastronomickými zážitky.", "Vídeň je kousek a nabízí mnohem víc.", "V našem případě se jednalo o překvapení přavážně milá.". Text je názorový a podává subjektivní pohled a názor. Tento fakt by měl odrážet i název rubriky. (Finmag Únor, str. 12)
Přiměřená důležitost článků, clickbait.
Odlišení reklamy.
PR články nejsou transparentně odlišeny od redakčního obsahu, reklamy nemají označení inzerce, ani rámeček. PR články jako Brandvoice a Brandinsight nejsou označeny jako spolupráce a jsou odlišeny pouze šedým podbarvením stran. Často jsou obsaženy v tématických spolupracích.