Podpořte nás
Chci odebírat novinky
24. 6. 2022
Mediální rady

Monitoring – Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka

Monitoring mediální rad je tu pro vás

Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Financování ČT a ČRo se zatím neřeší, reklama ale nemá prioritu

Nová vláda přinesla naději pro řešení dlouhodobého financování České televize a Českého rozhlasu. Změny ale zatím nepřicházejí, zaznělo na úterní diskusi Deníku N v Knihovně Václava Havla.

Vláda schválila změnu volby členů mediálních rad

Ministr kultury Martin Baxa (ODS) na jednání vlády předložil návrh novely, která mění způsob volby členů Rady České televize a Rady Českého rozhlasu. Vláda předložený materiál schválila, nyní zákon posoudí sněmovna.

Vláda si chce zvolit svého ředitele ČT. Proto navýší počet členů Rady ČT na osmnáct

Na rovinu vám to nejspíš nikdo neřekne, ale pokud vládní koalice uvažuje o tom, že navýší počet členů Rady ČT ze současných patnácti na osmnáct, není za tím nic jiného, než aby si v kontrolním orgánu veřejnoprávní televize zajistila pohodlnou většinu, která příští rok rozhodne o jméně nového generálního ředitele České televize.

Petr Dvořák dostane za loňský rok plný bonus 2,4 mil. Kč

Generální ředitel České televize Petr Dvořák dostane za loňský rok bonus ve výši 100 procent roční mzdy, tedy přibližně 2,4 milionu korun.

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.