Podpořte nás
Chci odebírat novinky

Mapa médií

Vítejte na Mapě médií, projektu Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky. Hlavním posláním je poskytovat objektivní a komplexní přehled o českých médiích, včetně informací o jejich vlastnictví, transparentnosti a míře vlastního originálního obsahu.

Tento nástroj doplňuje projekt MediaRating, který hodnotí dodržování novinářských norem. Zatímco MediaRating přináší detailní hodnocení vybraných titulů, Mapa médií si klade za cíl nabídnout informovaný přehled celkové mediální scény v ČR. Snažíme se tak upozornit média na základní problémy v oblasti transparentnosti vlastnictví a otázky autorství textu, aby se posilovala celková kvalita a důvěryhodnost médií v ČR.

Důraz klademe na základní vlastnickou a redakční transparentnost, oddělení reklamního obsahu od redakčních textů a podíl převzatého obsahu. Věříme v důležitost informovaného výběru a chceme čtenářům nabídnout nástroje, které jim v tomto směru pomohou.

V Mapě médií jsou zpracovány oblasti Zpravodajských a komentářových portálů, Ekonomických a finančních webů, Bulvárních a lifestylových webů, Regionálních webů, Kulturních webů, IT a technologických webů, Sportovních webů a Zájmových webů. Počet zařazených médií se dále rozvíjí.

Hodnocení se může v jednotlivých oborových kategoriích Mapy médií lišit, závisí na stavu ke dni poslední aktualizace.

Pokud jste našli v hodnocení chybu, nepřesnost či neaktuální informaci, prosíme o upozornění na e-mail [email protected].

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.