Podpořte nás
Chci odebírat novinky

CzechGamer (czechgamer.com)

obrázek
Online herní magazín, který kombinuje zpravodajství, publicistiku (recenze, preview) a někdy i návody či tipy pro hráče. Zaměřuje se na recenze a novinky ze světa počítačových her a herního hardwaru.
Datum posledního hodnocení:

7. 10. 2024

  • Redakce

    Úroveň:

    A

    Čtenář by měl snadno najít organizační strukturu redakce média včetně možností, jak redaktory kontaktovat (e-mail, kontaktní formulář apod.).
  • Vlastnická a finanční transparentnost

    Úroveň:

    C

    Nedohledatelný vlastník.
  • Reklama

    Úroveň:

    A

    Reklama (bannery, inzertní plochy i PR články) je pečlivě odlišena od redakčního obsahu jak graficky, tak prostřednictvím jasných textových označení (reklama, sponzoring, advertorial, PR). Textové označení je systematicky umístěno na začátku nebo v horní části obsahu, před samotným reklamním materiálem.
  • Původnost textů

    Web má většinu vlastního obsahu, který kombinuje s monitoringem jiných serverů či zdrojů. Weby v této kategorii mají vyvážený mix převládajícího vlastního obsahu a obsahu z jiných zdrojů. V našem vzorku bylo původních zpráv v rozmezí 51 % až 75 %.

Pokud jste našli v hodnocení chybu, nepřesnost či neaktuální informaci, prosíme o upozornění na [email protected].

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.