Podpořte nás
Chci odebírat novinky

Drbna (drbna.cz)

Drbna.cz je portál s regionálními zpravodajskými deníky, které vlastní a vydává společnost TRIMA NEWS, s. r. o. Projekt vznikl v roce 2011 v Českých Budějovicích, kde autor projektu Libor Matoušek založil regionální zpravodajský portál Budějcká Drbna. Cílem projektu je provozovat regionální zpravodajství v krajských městech České republiky. Projekt je zaměřen na makrozpravodajství a regionální zpravodajství. Jednotlivé regionální mutace jsou vždy označeny přídavným jménem podle regionu, kterému se věnují. V roce 2017 prošel projekt rebrandingem a sjednocením korporátní identity a od konce roku 2019 používá projekt Drbna nový layout stránek. (Zdroj: Wikipedia).

Redakce: 

Úroveň: A

Čtenář by měl snadno najít organizační strukturu redakce média včetně možností, jak redaktory kontaktovat (e-mail, kontaktní formulář apod.). 

Vlastnická a finanční transparentnost

Úroveň: A

Provozovatel webu TRIMA NEWS s. r. o. je uveden na stránce v dolní liště v záložce Kontakt spolu s kontaktními údaji včetně sídla a IČO. Na serveru justice.cz jsou k dispozici základní dokumenty i účetní závěrky.

Reklama:

Úroveň: C

Bannerová reklama nemá žádné textové upozornění.

Původnost textů:

Web má více převzatého obsahu. Weby v této kategorii mají více obsahu z jiných zdrojů než vlastní obsah, ale stále je zde určitá míra originality. V našem vzorku bylo původních zpráv v rozmezí 26 % až 50 %.

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.